Rusza program wymiany sleep/wake w iPhonie 5

program wymiany

W moim pierwszym poście na tym blogu pisałem o wadliwym przycisku power w moim iPhonie 5. Zwróciłem wówczas uwagę, że Apple powinno popracować nad ulepszeniem tego elementu, gdyż psuje się on zdecydowanie za często. Na szczęście coś w tej sprawie w końcu ruszyło, gdyż Apple uruchomiło wczoraj program wymiany przycisków Sleep/Wake w iPhone’ach szóstej generacji. W związku z akcją, firma z Cupertino otworzyła specjalną stronę na której można sprawdzić czy posiadane urządzenie jest dotknięte problemem. Wystarczy wejść pod ten adres i wpisać we wskazanym okienku numer seryjny urządzenia. Według Apple’a problem dotyczy małej grupy urządzeń wyprodukowanych do marca 2013 roku. Zaciekawiony tym wszystkim postanowiłem sprawdzić, czy mój dawny iPhone 5 którego oddałem do serwisu był dotknięty usterką. Okazało się że moja pierwsza piątka zmieściła się w tej pechowej grupie, natomiast refub, który otrzymałem od Regenersis jest według Apple’a wolny od wady.

Na koniec kilka dodatkowych informacji związanych z programem:

– akcja rozpoczyna się w Polsce z dniem 2 maja

– urządzenia należy oddawać do autoryzowanych serwisów Apple

– program dotyczy wszystkich wadliwych iPhone’ów 5, bez względu na pochodzenie urządzenia, miejsce jego zakupu czy status gwarancji

– jeśli zepsuty element był naprawiany za własne pieniądze, można się skontaktować z Apple w celu zwrotu kosztów

– jeśli oddany telefon ma na pokładzie iOS 6, to oprogramowanie zostanie zaktualizowane do najnowszej wersji

Skomentuj

