iOS 7 dostępny dla wszystkich, widoczne bugi

Wczoraj równo o godzinie 19 polskiego czasu Apple udostępniło siódmą wersję iOS dla wszystkich kompatybilnych urządzeń. O dziwo nie miałem żadnych problemów z pobieraniem systemu. Całość ściągnęła się w 5 minut, a proces aktualizacji przeszedł bezproblemowo. Niestety już podczas pierwszych minut użytkowania zauważyłem kilka bugów. Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek znalazł tyle błędów przy jakiejkolwiek większej aktualizacji systemu.

Oto błędy które zauważyłem:

– sporadycznie nie działające kontrolki odtwarzacza w centrum sterowania

– źle spasowany tekst w ustawieniach

– problem z pobieraniem danych pogody, gdy ta jest ustawiona poprzez geolokalizację

– zacinający się efekt paralaksy

– zacinający się dźwięk wywoływania zrzutu ekranu

– znikające miniatury aplikacji w multitaskingu

– wyświetlanie się paska statusu w menu wielozadaniowości

– podwójnie wyświetlający się znak stopni Celsjusza w centrum powiadomień

– błędne wyświetlanie się miniaturek ulubionych stron w Safari

– wyświetlanie się tapety ekranu początkowego na ekranie blokady

Na zielono zaznaczyłem te niedociągnięcia, które zostały usunięte w wersjach 7.0.2 – 7.0.6

Mam nadzieję, że Apple udostępni wkrótce łatkę naprawiającą te błędy. Według mnie iOS 7 w tej formie nie powinien być oddany do rąk użytkowników. Lista powyżej będzie aktualizowana wraz ze znalezieniem przeze mnie kolejnych niedociągnięć. Jeśli wy coś znajdziecie to dajcie znać w komentarzach.

Źle dopasowany wyraz "ICLOUD"

Źle dopasowany wyraz „ICLOUD”

Błąd pobierania danych pogody

Błąd pobierania danych pogody

Brak miniatury aplikacji w multitaskingu

Brak miniatury aplikacji w multitaskingu

Skomentuj

