Regenersis samym złem?

Oddając swojego iPhone’a 5 do naprawy w Regenersis miałem duże obawy związane z tym serwisem. Czytając liczne doniesienia pisane przez użytkowników, odniosłem wrażenie, że trzeba mieć co najmniej dużo szczęścia by być z niego zadowolonym. Na szczęście nie wszystko okazało się aż tak złe.

Lightning Cable

Jest jedna rzecz o której jeszcze na blogu nie wspominałem. Do serwisu wraz ze smartfonem oddałem przewód lightning który szwankował od nowości. Od pierwszego podłączenia go do prądu kabel przerywał ładowanie bądź nie działał w ogóle. Przewód na krótki czas reagował po jego poruszaniu, lecz niedługo później znów przestawał działać. Objawy ewidentnie wskazywały na przerwanie w kablu. Kiedy poszedłem do T-Mobile złożyć reklamację, pracownicy z salonu powiedzieli mi, że do uwzględnienia zgłoszenia muszę im oddać telefon wraz z lightningiem. Uznałem to za niedorzeczne więc zdecydowałem się, że telefonu im nie oddam. Byłem zmuszony do wydania 100zł na nowy oryginalny kabel. Dziesięć miesięcy później uznałem że doskonałą „okazją” do odkurzenia sprawy przewodu będzie reklamacja iPhone’a 5 w którym zepsuł mi się przycisk Power. W notce serwisowej pani z salonu napisała, że kabel nie łączy i że są z nim problemy. Myślałem wówczas że upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu i że dawny problem zostanie rozwiązany. Niestety, zawiodłem się.

Good

Jednak zanim przejdę do krytyki, warto wspomnieć o stronie pozytywnej. Na pewno mogę być zadowolony z szybkości wymiany telefonu. Oddałem go 14 sierpnia, a nowy zafoliowany egzemplarz otrzymałem 24 sierpnia. Czekałem więc zaledwie 10 dni, nie jest to zły wynik zważając na to, że dzień po reklamacji wypadło święto Matki Bożej Zielnej, czyli dzień wolny od pracy. Warto też wspomnieć o tym, że telefon który otrzymałem jest produktem odnowionym. Oznacza to, że był on używany wcześniej przez inną osobę, której się on nie spodobał. Produkt taki do określonej liczby dni może być oddany do Apple’a. Po zwrocie w urządzeniu wymieniana jest bateria i obudowa. Badane jest także to czy w egzemplarzu nie występują żadne usterki. Jeśli wszystko jest w porządku telefon jest pakowany i przekazywany innej osobie.

Bad

Niestety dobrego słowa o serwisie nie mogę powiedzieć w sprawie kabla lightning. Gdy otworzyłem pudełko, był on tak samo zwinięty jak w dniu, w którym był odsyłany. Od początku było widać, że nikt go nawet nie ruszył. By się upewnić podpiąłem go do ładowarki. Potwierdziło to moje obawy, otrzymałem z powrotem ten sam przewód który odesłałem. Nie rozumiem dlaczego nikomu nie chciało się nawet sprawdzić czy usterka występuje. Uznano chyba, że wymiana telefonu załatwi całą sprawę. Będę się domagał otrzymania nowego kabla bez zwracania telefonu. Nie potrafię zrozumieć dlaczego serwis musi mieć urządzenie do stwierdzenia usterki, która go nie dotyczy. Dla zdrowego człowieka jest to wbrew logice.

Podsumowanie

Mam mieszane uczucia związane z Regenersis. Na pewno należy im się duży plus za szybkość realizacji i możliwość śledzenia jej postępu na ich stronie. Duży minus wystawiam za ignorancję serwisantów. Gdyby dokładnie przeczytali notkę od serwisu wymienili by przewód na nowy i nie byłoby problemu. Czas na trzecie podejście w tej sprawie. To chyba jeszcze nie koniec moich przygód z serwisem. Poniżej zamieszczam zdjęcia zwróconego sprzętu.

ip5przod

ip5tyl1

ip5tyl2

lightning

Jedna uwaga do wpisu “Regenersis samym złem?

  1. Na ładowarkę, kable i baterię obowiązuje tylko 6 miesięcy gwarancji a Pan oddał zapewne po tym terminie kabelek wraz z telefonem i stąd został on niewymieniony. Pozdrawiam.

Skomentuj

